البوابة الالكترونية لآداب المنصورة قسم انجليزي

listen please 59860610

listen please 59860610

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
تتقدم إدارة المنتدى بخالص التهاني لجميع الاعضاء بالجروب بمناسبة بداية العام الدراسي الجديد
مطلوب مشرفين لجميع الاقسام بالمنتدى

listen please

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous

listen please Empty
مُساهمةموضوع: listen please   listen please Empty4/16/2011, 7:13 am

السلام عليكم يا أخواني إن كنتم لا تمانعوا في ذلك ، أما بعد ، اولا كدا عندي سؤال ليكوا ، هو انتوا ليه بقيتوا كدا ؟! وكله سانن السكينه علي اخوه ؟! والله ماهي مستهله ، ايه اللي بيحصل في المنتدي ده دا أحنا بقينا ولا ولاد الشوارع وكله بيمسك ف كله أمال لو ماكوناش ناس متحضره كان حصل ايه ؟! محدش قرأ الحته اللي بتقولك وامرهم شورا بينهم واكيد كله فهم ، نيجي بقي عشان ناس بصوا من الاخر انا مش بذوق ف كلام دول ناس عندهم مرض نفسي نيجي بقي عشانهم نشيل صاحب المنتدي وهو اللي فكر ف انشاءه وجمعنا كلنا فيه ، انا معاكوا ان ف حاجات غلط بس احنا كلنا بشر وبنغلط بس العيب فينا لأن احنا مش بننصحه والمشرفين بقي اللي حاطين رجل ع رجل ومكبرين إن جيتوا للحق هما اللي عايزين الفصل عشان كدا هما ملهومش لازمه ، دا حتي لو شيلناه يبقي احنا مبيطمرش فينا والحيوان عنده اصل عنا ، ومن الاخر كدا اللي يزعل من كلامي يتفلق لأن ساعتها مش هعتبره واحد مننا ولازم كلنا نرجع اخوات واسره واحده زي ما العنوان اللي شوفته ف صفحه ان احنا تجميع روعه ولازم نحافظ ع المكانه دي ونحب بعض كلنا ونتشاور قبل ما نكون عايزين نبقي شكلنا جميل قدام الناس يكون عندنا انتماء وحب للغير لأن ف حاجه عندنا ف دينا بتقول لا يؤمن احدكم حتي يحب لأخيه ما يحب لنفسه ، وشكرا وبجد اتمني كلنا نفهم بجد ونقدر مش نتصرف ذي الاطفال.
????
زائر
Anonymous

listen please Empty
مُساهمةموضوع: رد: listen please   listen please Empty4/16/2011, 10:08 am

أيوه يا غالى بس دلوقتى انت بتتكلم على اساس ان المدير مثلا متنازل عن الاداره ؟؟؟

لا هو مش متنازل ولا فيه أدنى مشكله تسببت فى انه يقول عاوز يسيب الاداره الفتره دى ولكن الراجل شايف ان الوقت اصبح ضيق عليه شويه وعاوز يذاكر اليومين دول دا على حد علمى يعنى فأنا قلتله لا مش تسيب المنتدى علشان انا كمان مسيبهوش وعادى لو هتدخل ساعه واحده فى اليوم تعرف ايه الجديد دامش هيأثر .

وبالنسبه للمشرفين على أقسام المنتدى لو أى عضو شايف ان فيه مشرف غير نشيط او ميستحقش الاشراف يبعتلى على الخاص ويقولى ايه المشكله وانا أحاول اظبط معاه بحيث ان المنتدى تكتر مشاركاته ويتنسق أكتر والمشرفين يشوفوا شغلهم

يعنى طالما انت قلت كلنا هنا واحد وان المنتدى مش بالعدد بل بترابط افراده كأسره واحده
يبقى أنا شايف انك متوجهش اى اتهام لأى مشر أو عضو بل لو شايف انه غلطان او مش بيهتم بشغله يبقى احنا نوعيه ونخليه يشتغل ؟؟

اوك يا
lovelorn

والسلام ختام

وشكرا على موضوعك وملاحظاتك يا غالى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اخوك

SemSem

Barbie
عضو متألق
عضو متألق
Barbie

listen please Empty