البوابة الالكترونية لآداب المنصورة قسم انجليزي

Listen to Hunter 59860610

Listen to Hunter 59860610

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
تتقدم إدارة المنتدى بخالص التهاني لجميع الاعضاء بالجروب بمناسبة بداية العام الدراسي الجديد
مطلوب مشرفين لجميع الاقسام بالمنتدى

Listen to Hunter

كاتب الموضوعرسالة
HUNTER
عضو جديد
عضو جديد
HUNTER

Listen to Hunter Empty
مُساهمةموضوع: Listen to Hunter   Listen to Hunter Empty12/1/2011, 12:30 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
عشان نلخص الكلام انا عارف ان المنتدي انتهي خلاص ومفيش حد بيعبره بس انا جيت اعرض عليكوا فكره هتقومه من جديد وهيكون من أفضل المواقع وهنعيد تشكيل الموقع ونظبطه.
عموما دي التشكيله اللي انا شايف انها لازم تكون
* قسم الترحيب بالأعضاء الجدد وينقسم إلي : قسم درشة شات اون لاين & قسم يقوم كل عضو بتعريف نفسه وكل شئ عن نفسه
*القسم الديني وينقسم إلي: قسم يختص بنغمات القرأن (يعني صور بصيغة mp3 أو فيديو يكون عظه ذي اللي نشوفه ع اليوتيوب وكدا) & قسم يختص بتفسير القرأن. & قسم الأحاديث والأقوال المأثورة
* القسم العلمي : قسم اللغه الانجليزيه وداخله الفرق الأربعه وداخل كل قسم جميع المواد ونهاية كل قسم "قسم يختص بالأسئله" وهكذا مع باقي فرق الكليه ذي قسم عربي وكدا
*قسم النكت والفكاهه : دا قسم لتهيس الاعضاء ونقعد نستهبل ع بعض فيه هههه ونتكلم بصراحه هنا وبكل جرأه
* قسم الموضة للحريم وكدا انا سايبه ليكوا تقسموه براحتكوا
*قسم يهتم بعروض الشبكات واخر عروض الرسائل والمكالمات وعروض النت
* قسم الكمبيوتر : يضم احدث البرامج وطبعا انا هساعدكوا بتجميعة مواقع اجنبي جامدة فحت ودا طبعا هيكون جواه أقسام لأنواع الاجهزه وكدا انا ما اعرفاهش بس كنت بلمح اساميها
*قسم الموبايل : يضم أقسام لجميع انواع الاجهزه ذي بلاك بيري واي فون و s60 1,2,3 و s40 وداخل كل قسم فيهم قسم سيمزات وألعاب وبرامج وكدا
* قسم اختراق الشبكات :‎ ‎‏ يضم قسم لل pc‏ وقسم للموبايل واكيد هظبطكوا للاتنين بس محتاج حد للpc‏ وانا هفهمه وهظبطه
*قسم الشكاوي والاقتراحات: اكيد مش محتاج شرح
*قسم الارشيف : دا هيضم جميع اقسام المنتدي ذي ما قسمته بس هيكون جنب كل قسم كلمة ارشيف ودا هيضم المواضيع القديمة
¤¤¤كدا انا خلصت كلامي ¤¤¤
فاضل قانون المنتدي دا مع نفسكوا فيه بس ليا طلب ياريت يكون فيه حجب لأي عضو مش بيشارك ومراقبه للأقسام يعني اي عضو دخل قسم وبيشاهد موضوع من غير مايرد ياخد حجب لمدة ساعة وكدا ومسموح طبعا بالمشاهده فقط بس دا ف حدود 3 او 4 مواضيع بس دا طبعا امتياز للناس اللي بتكتب ولازم كل عضو يشارك بموضوع ع الاقل ف الاسبوع وإلا يتحجب لمدة 24 ساعة وفي النهاية تحياتي ولو هتنفذوا طلبي دا ف التطوير اوعدكوا ان ف خلال شهرين هناخد مركذ ف ترتيب جوجل ودي شوية مواقع زي ما شوفت جواها ذي كدا بس طبعا تقسيمتنا احسن بكتير
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] &
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
طبعا الرجالة بتوع برومصر بيسرقوا من الاجنبي التاني وغيره كتير ويقولوا حصري ويقفلوه بمفتاح بس عندنا مفيش حصري ويارب يكون موضوعي عجبكم وتقدروا تنفذوه وبأذن الله هنرجع تاني ونكتسح @ في انتظار ردودكوا > سلام

Listen to Hunter
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» listen please