البوابة الالكترونية لآداب المنصورة قسم انجليزي

خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة 59860610

خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة 59860610

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
تتقدم إدارة المنتدى بخالص التهاني لجميع الاعضاء بالجروب بمناسبة بداية العام الدراسي الجديد
مطلوب مشرفين لجميع الاقسام بالمنتدى

خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous

خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة Empty
مُساهمةموضوع: خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة   خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة Empty3/7/2011, 10:22 pm

السلام عليكم

بشرى سارة لطلاب الفرقة الثالثة : بخصوص موضوع دكتور علي الغريب ان شاء الله مش داخل قسم انجليزي تاني لان قسم انجليزي ومكانته لا تسمح بدخول انسان بهذه الاخلاق لتلويث قسم انجليزي وتم الاتفاق علي هذا القرار مع بعض من اساتذة الكلية اثناء اللقاء بهم في المظاهرات المطالبة برحيل رئيس الجامعة وقوبل الكلام بالموافقة الشديدة وعلي رأس هؤلاء الاساتذة الدكتور احمد عثمان بقسم اعلام بالكلية واخرون

وجاري مباحثات مع رئيسة القسم الدكتورة اسماء الشربيني رئيسة القسم حول هذا الموضوع

صحة هذا الخبر مسؤلية في رقبتي ولن اتاخر عن خدمة ابناء قسمي

عدل سابقا من قبل Ahmed Nabil في 3/7/2011, 10:35 pm عدل 2 مرات
rana
عضو متألق
عضو متألق
rana

مُساهمةموضوع: رد: خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة   خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة Empty3/7/2011, 10:29 pm

لية حرام كدة دا الدكتور على دكتور ممتاز وانا بعتبرة مثلى الاعلى
لية كدة هو عمل اية يعنى
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة   خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة Empty3/7/2011, 10:38 pm

علي فكرة انا بتكلم عن دكتور علي الغريب مش الاستاذ الدكتور الفاضل علي مصطفي وبعدين انا مش شغال من نفسي انا لا يلزمني علي الغريب ولا غيره لاني الحمد لله نجحت في المادة دي انما دا تنفيذا لطلاب الفرقة الثالثة اللي طالبوا بذلك
rana
عضو متألق
عضو متألق
rana

مُساهمةموضوع: رد: خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة   خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة Empty3/7/2011, 10:52 pm

ماااااااااااااااااشى انا مش قصدى حاجة على فكرة
وبتكلم على الدكتور على الغريب
والمفروض انى مااردش لكن حسيت انى من واجبى انى اقول كدة
وبعدين هما كانوا اتعاملوا معاة عشان يقولوا لية ناخد بالكلام اللى بيتقال عنة على الاقل هوة درسلنا وعرفناة كويس وانا عارفة انى ماليش الحق انى اقول لانى فى سنة رابعة لكن زى ماقلت دة واجبى لانة درسلى قبل كدة وانا بحترمة جدا جدا وبعدين
من علمنى حرفا صرت لة عبدا
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة   خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة Empty3/7/2011, 11:13 pm

ويا تري حضرتك عاجباكي اخلاقه في المحاضرة ولا سيادتك مكونتيش بتحضريله اصلا
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة   خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة Empty3/7/2011, 11:16 pm

انا معاكوا في القرار ده

في اختلاف وجهات نظر وكل واحد شايف الموضوع بطريقته واكيد كل واحد ليه اسبابه الخاصه بس اكيد الاغلبيه علي حق

مع تحياتي

مي
rana
عضو متألق
عضو متألق
rana

مُساهمةموضوع: رد: خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة   خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة Empty3/7/2011, 11:33 pm

لا واللة كنت بحضرلة كل محاضراتة وبستمتع بيها كمان
مال اخلاقة واللة خير مثال للضمير الحى والالتزام
مفروض النقد يكون لة اسباب
الدلوعه وبس
عضو نشيط
عضو نشيط
الدلوعه وبس

مُساهمةموضوع: رد: خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة   خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة Empty3/8/2011, 12:21 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة   خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة Empty3/8/2011, 12:58 am

ميرسي يا دلوعة علي ردك الجميل دا وكان نفسي حضرتك اللي تجربيه عشان تيجي تطلبي مني او من اي حد تاني انه يتدخل ويطالب بطرده من قسم انجليزي واقولك اسف مليش دعوة
الدلوعه وبس
عضو نشيط
عضو نشيط
الدلوعه وبس

مُساهمةموضوع: رد: خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة   خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة Empty3/8/2011, 2:13 am

على فكرة يا احمد انت واخد الموضوع على على محمل اكبر من حجمه
ودا نقاش مش حرب هنفرح ونسقف للى يكسب فالاخر
انا قلت لا تعليق [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] على اسلوب الحوار بينك وبين رنا
مش عاجبنى بتاتا ومع ذلك لم احاول ان اتدخل ف المناقشه
ودا رائى الخاص الى مش من حق حد يتدخل فيه
و بالنسبه لموضوع دكتور على الغريب انا ما جربتهوش خااااالص لحد دلوقتى يعنى زى البطيخه م الاخر يا تطلع .... يا تطلع ... وانتو يا سنه رابعه ادرى مننا بيه واسلوبه ونظامه واذا كان قدير علميا فعلا ولا لا او زى ما انتو بتتكلموا عليه من الناحيه الاخلاقيه .. شىء مسلم بيه ان مفيش شخص واحد الجميع يتفقون عليه لان كل شخص له وجهه نظر مختلفه ... بشكل عام مشكور على وساطتك ف الموضوع وتفضل عون لزمللاءك ومش زى ما بتقول انك تقول (( اسف مليش دعوة

تقيل مرورى
shakespeare
عضو
عضو
shakespeare

مُساهمةموضوع: رد: خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة   خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة Empty3/8/2011, 1:32 pm

أنا رأيي من رأيك يا دلوعة

خبر هام جدا لطلاب الفرقة الثالثة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مقررات الفرقة الثالثة
» محاضرة العربي الثالثة لطلاب الفرقة الثانية
» فيلم اللص والكلاب لطلاب الفرقة الثالثة
» التحليل الشامل لمسرحية othello لطلاب الفرقة الثالثة
» تحميل جدول محاضرات الفرقة الثالثة