البوابة الالكترونية لآداب المنصورة قسم انجليزي

سؤال ضرووووووووووووووووووورى  59860610

سؤال ضرووووووووووووووووووورى  59860610

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
تتقدم إدارة المنتدى بخالص التهاني لجميع الاعضاء بالجروب بمناسبة بداية العام الدراسي الجديد
مطلوب مشرفين لجميع الاقسام بالمنتدى

سؤال ضرووووووووووووووووووورى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hunnybunny
عضو
عضو

سؤال ضرووووووووووووووووووورى  Empty
مُساهمةموضوع: سؤال ضرووووووووووووووووووورى    سؤال ضرووووووووووووووووووورى  Empty6/13/2011, 5:50 pm

يا جماعه لو سمحتوا هل سؤال الكومبليت هيكون 10 نقط وب 10 درجات ؟؟؟؟ لو حد يعرف ومتاكد قولنا ضرورى لان الماده صعبه اووووووووى وصعب نزاكر ال 3 اسئله كلهم
Nana ELhosainy
عضو جديد
عضو جديد
Nana ELhosainy

مُساهمةموضوع: رد: سؤال ضرووووووووووووووووووورى    سؤال ضرووووووووووووووووووورى  Empty6/13/2011, 6:12 pm

دا مش صعب بس دا مستحييييييييييل بس بيقولو ان دكتوره بسمه بتنفذ كلامها وهى جد علطول يعنى اتمنى انها تعمل كدا فعلا عشان انا ضايعه اخر حاجه بردو ربنا يستر
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: سؤال ضرووووووووووووووووووورى    سؤال ضرووووووووووووووووووورى  Empty6/13/2011, 6:17 pm

هما الدكاتره بيعملوا فينا كده ليه طيب ؟؟؟

دى الثوره قالت تغيير للأحسن

للأسف الناس فهمتها بالعكس واتغيروا بس لل ...... يلا ربنا يستر
true angel
عضو جديد
عضو جديد
true angel

مُساهمةموضوع: رد: سؤال ضرووووووووووووووووووورى    سؤال ضرووووووووووووووووووورى  Empty6/13/2011, 6:27 pm

انا سبقتك وسالت نفس السؤال واتاكدت انها هتجيب 10اكمل وعليهم10درجات للنجاح انا عن نفسى هدخل الامتحان باكمل وربنا يستر الماده فعلا رخمه جدا وتقيله ربنا معانا
hunnybunny
عضو
عضو

مُساهمةموضوع: رد: سؤال ضرووووووووووووووووووورى    سؤال ضرووووووووووووووووووورى  Empty6/13/2011, 9:05 pm

هههههههههه شكرا يا ترو انجل بس طالما عرفتى قبلى كنتى عرفينا ساعتها دا احنا دايخين من الصبح :D :D :D
نداء للفاشلين اللى زيي خش الامتحان بأكمل وهتعدى فى الماده ان شاء الله وربنا يسترها معانا ويعدى الجريمه دى على خير [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
true angel
عضو جديد
عضو جديد
true angel

مُساهمةموضوع: رد: سؤال ضرووووووووووووووووووورى    سؤال ضرووووووووووووووووووورى  Empty6/14/2011, 12:03 am

انا والله ما عرفت قبلك ولا حاجه ياهنى بنى انا اول ما عرفت قلت ع طول انا قصدى ان سالت السؤال ده قبلك ومحدش افدنى يعنى الحال من بعضه وربنا يستر ويسامحنا ع ارتكاب جريمتنا
smsma
عضو جديد
عضو جديد
smsma

مُساهمةموضوع: رد: سؤال ضرووووووووووووووووووورى    سؤال ضرووووووووووووووووووورى  Empty6/14/2011, 2:11 am

ربنا يستر وميجيش حد يلخبط الدنيا ويوترنا اكتر ذي ما حصل في تحليلل النصوص
ويارب دكتور بسمه تخلي التشوز ب 10 درجات فعلا
ياما كدا هنضيع

سؤال ضرووووووووووووووووووورى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سؤال مهم
» سؤال يا ريت حد يفيدني
» سؤال من فضلكم
» سؤال صغنن
» سؤال يبكى القلوب ...........