البوابة الالكترونية لآداب المنصورة قسم انجليزي

مش عارف بجد اقول ايــه ؟!! 59860610

مش عارف بجد اقول ايــه ؟!! 59860610

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
تتقدم إدارة المنتدى بخالص التهاني لجميع الاعضاء بالجروب بمناسبة بداية العام الدراسي الجديد
مطلوب مشرفين لجميع الاقسام بالمنتدى

مش عارف بجد اقول ايــه ؟!!

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous

مش عارف بجد اقول ايــه ؟!! Empty
مُساهمةموضوع: مش عارف بجد اقول ايــه ؟!!   مش عارف بجد اقول ايــه ؟!! Empty6/11/2011, 4:51 pm

بجد يا دكتور اسلام مش عارف اقول ايه والله ( لا تعليـق ) وانا كنت متوقع امتحان سهل بس مكنتش متوقع كوتيشنز خالص حتى لو كنت متوقع وجود كوتيشنز مكنش يبقى قصير جدا ومش مباشر كده ؟؟؟؟

انا اتفاجئت بصراحه واللى مخلينى فى حالة ما يعلم بيها الا ربنا انى حليت اول كوتيشن صح ورجعت حليته ورا غلط تانى والكوتيشن التانى هو كمان غلط

ولما خرجت بره اكتشفت انى كنت حالل صح ومن كتر التشتيت اللى كنت فيه عدلت اجابتى وخليتها غلط للأسف والله من التوتر فقط

عموما " قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا "

اتمنى يا دكتور حضرتك تكون كريم معانا فى التصحيح على الاقل نعدى من الماده على خير ان شاء الله

انت وعدتنا بكده واحنا مستنيين الوفاء بالوعد ... بليز يا دكتور بجد احنا مدمرين
hunnybunny
عضو
عضو

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف بجد اقول ايــه ؟!!   مش عارف بجد اقول ايــه ؟!! Empty6/11/2011, 5:02 pm

الماده جديده علينا وحضرتك مقولتلناش الامتحان هييجى ايزاى ولا اتكلمت عنه خالص ... حتى اخر محاضره سبتنا مشيت فيها .... توزيع الدرجات صعب اوى مش معقوله سؤال ب 14 درجه والتانى اللى طويل جدا ب 6 درجات !! .... والكوتيشن سطر ونص !!!!!! زنقتنا فى عنق الزجاجه والله يا دكتور .......... على العموم احنا متفائلين وطمعانين فى كرم حضرتك
Abo Ali
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف بجد اقول ايــه ؟!!   مش عارف بجد اقول ايــه ؟!! Empty6/11/2011, 5:19 pm

بجد يا دكتور الكوتيشن مكنش وااااااااااضح خااااااااالص والتوتر ده خلانى بعد ما كنت مذاكر كويس اتوتر والحل بتاعى مش كامل بجد حراااااااااااااااااام وان شاء الله احنا مستنيين وعدك زى ما حضرتك قلتلنا يا دكتور ان حضرتك تكون متعاطف معانا فى التصحيح
m_1990_m
عضو جديد
عضو جديد
m_1990_m

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف بجد اقول ايــه ؟!!   مش عارف بجد اقول ايــه ؟!! Empty6/11/2011, 5:34 pm

انا فى رابعة واحنا كمان عندنا رانيا عاملة معانا الواجب ع الآخر
بجد معرفناش قيمة الدكتور محسن غير لما مشى
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف بجد اقول ايــه ؟!!   مش عارف بجد اقول ايــه ؟!! Empty6/11/2011, 6:14 pm

والله انا قلت الكلمه دى النهارده

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ولكنى عند كلمتى حتى الآن والله دكتور اسلام من احب واجدر الدكاتره فى الكليه
وربنا ما هو كلام ولا عشان درجات ولا خوف بس ده رأيى من زمان

وبرضو مستنيين وعدك يا دكتور

يارب خير
Queena Angham
عضو
عضو
Queena Angham

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف بجد اقول ايــه ؟!!   مش عارف بجد اقول ايــه ؟!! Empty6/11/2011, 6:16 pm

انا جالى حاله ذهول ياجماعه الماده اللى كنت متوقعاها سهله طلعت بالمنظر دا
تقريبا محلتش فيها صح غير اول كوتيشن ربنا يسترها والدكتور يتساهل معانا ونعدى فيها

مش عارف بجد اقول ايــه ؟!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» خدعنى لية مش عارف