البوابة الالكترونية لآداب المنصورة قسم انجليزي

حد يساعدني ضرررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي 59860610

حد يساعدني ضرررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي 59860610

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
تتقدم إدارة المنتدى بخالص التهاني لجميع الاعضاء بالجروب بمناسبة بداية العام الدراسي الجديد
مطلوب مشرفين لجميع الاقسام بالمنتدى

حد يساعدني ضرررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mkewan
عضو جديد
عضو جديد
mkewan

حد يساعدني ضرررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي Empty
مُساهمةموضوع: حد يساعدني ضرررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي   حد يساعدني ضرررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي Empty6/6/2011, 12:12 pm

انا عايزه حد يعرفني القطع اللي علينا لاني انا مش معايا الكتاب و مش موجود ف المكتبه و هموت من الرعب بجد انا مش عارفه اي حاجه عن الماده ياريت حد يساعدني من فضلكم
Heba N. Ghanem
عضو فعال
عضو فعال
Heba N. Ghanem

حد يساعدني ضرررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يساعدني ضرررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي   حد يساعدني ضرررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي Empty6/6/2011, 12:42 pm

هاتى ورق مستر هانى من روكت
mkewan
عضو جديد
عضو جديد
mkewan

مُساهمةموضوع: رد: حد يساعدني ضرررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي   حد يساعدني ضرررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي Empty6/6/2011, 1:21 pm

شكرا ليكي جدا انا جبته بس انتي متاكده ان دي قطع الترجمه اللي علينا و اللي كانت في السيكشن
محمد عصام على
عضو جديد
عضو جديد
محمد عصام على

مُساهمةموضوع: رد: حد يساعدني ضرررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي   حد يساعدني ضرررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي Empty6/6/2011, 4:13 pm

اها هيا دى القطع اللى علينا ومتخفيش مش هيخدوا منك وقت القطع دى خالص وربنا يوفقك ويوفقناااااااا

حد يساعدني ضرررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي
صفحة 1 من اصل 1