البوابة الالكترونية لآداب المنصورة قسم انجليزي

(نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  59860610

(نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  59860610

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
تتقدم إدارة المنتدى بخالص التهاني لجميع الاعضاء بالجروب بمناسبة بداية العام الدراسي الجديد
مطلوب مشرفين لجميع الاقسام بالمنتدى

(نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
The Gem
عضو نشيط
عضو نشيط
The Gem

(نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty
مُساهمةموضوع: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/9/2011, 6:37 pm

منقوووووووووووووووووووووووووووووووووووول

السلام عليكم و رحمه الله وبر كاته

ايه اخباركم ؟؟ يارب تكونوا بخير و بصحه جيده .... المهم

بصراحه لفت نظرى حاجه من فتره قريبه ... يمكن كنت بشوفها قبل كده بس سبحان الله يمكن مكنتش باخد بالى او الفكره مكنتش فى دماغى انى اتكلم معاكم فيها .... و الموضوع بأختصار

كنت من حوالى يومين على (الفيس بوك )...طبعا كلنا عارفينه

و بصراحه لاحظت و انا بقلب فى الجروبات الموجوده على الموقع ... لاحظت ان فى بنات كتييييير جدا جدا على الموقع ...

و مش دى المشكله

المشكله اللى بجد ضايقتنى جدا و قولت انى لازم اتكلم معاكم عنها ... هو انى لاقيت بنات كتير من اخواتنا متساهلين جدا فى وضع صور خاصه بهن ... و طبعا انا عارف الرد المتوقع من بنات كتيييييييييير

طب و هو فيها ايه ... عادى .... ما البنات كلها عامله كده ... انت غاوى عقد و خلاص .... الى آخره من الردود الجميله المتوقعه !!!!!

طب براحه عليا و لو سمحتى اسمعينى للأخر..... ممكن

اول حاجه و الله انا مش بكتب الكلام ده الا لأنى بجد بحاول اوجه نصيحه و الله لكل اخت ممكن الموضوع بالنسبه لها مش واضح شويتين ... و انا بأعتبارى اخ اصغر لكل اخ و اخت فى المنتدى هقدم مجرد نصيحه ... اتقفنا

انا عاوز ابدا كلامى بان انا يا جماعه شاب زى شباب كتير ....... يعنى ولد

و الحمد لله من فضل الله عليا انى اتعاملت مع مختلف النوعيات من الشباب ... يعنى الملتزم و الغير ملتزم و العادى و اللى مش حاطط حاجه فى دماغه و اللى مقضيها

و بفضل الله قدرت افهم كل نوعبه من الشباب الى حد ما ...و عرفت بتفكر ازاى و ايه اللى بيدور فى دماغهم ... تمام

فيا اختى انا بقولك انه مينفعش ابدا انك تحطى صورتك على النت ... باى شكل من الأشكال

انا دايما بقول لأختى الصغيره ... ربنا يخليهالى ... يا بنتى انت لازم تحافظى على نفسك و تكونى غاليه جدا .. و مش بس غالبه .. لأ ده انت لازم تكونى اغلى من اى واحده فى الدنيا ... مش لأنك اختى و بس

ده كمان ... لأنك مسلمه ... يعنى فيكى كل معانى الحياء و الرقه و الجمال ...

فلازم يا بنات تحافظوا على نفسكم ... يا اختى انت لازم تكونى كتاب مقفول ... لازم تكونى اغلى من ان اى شخص يعرف عنك اى حاجه او حتى مجرد يشوف صورتك

.

بلاش تكونى كتاااااااااب مفتوح لكل من هب و دب ... يعرف اسمك و عنوانك وتاريخ ميلادك ... و مش بس كده ده كمان يشوف صورتك .... و الله يا اختى انت كده بترخصى نفسك ... صدقينى الشاب اللى بيلاقى البنت سهله او متساهله ...صدقونى عمره ما بيفكر فيها ابدا كزوجه او كبنت غاليه ... لأنه عارف انه زى ما هو شاف صورتها ... ففى مليون واحد قبله شاف صورتها ... و احنا بطبعنا كشباب مهما كنا ملتزمين او حتى مش ملتزمين ... فأحنا وقت الجد و الأرتباط يوم ما بنفكر فى الأرتباط مافيش واحد بيقدر يرتبط بواحده صورها على النت ... لكل من هب و دب

و انا و الله يا اختى مش بتهم حد بعدم الحياء او غيره ......... لا و الله

كل ما فى الموضوع انه ما هو الا توضيح لمشكله انا شايف انها انتشرت ولازم نقضى عليها

و اوعى يا اختى تتقولى : ما هما كلهم صحابى و معايا فى الكليه ... يعنى كده كده بيشوفونى و عارفنى

هقولك : طب انت فتشتى فى نيه كل واحد ..... و ايه اللى فى دماغه من ناحيتك ... و حتى لو كانوا كلهم رجاله و عمر ما حد فيهم هيسجل صورتك عنده ... ولا هيعمل بيها اى حاجه ... و ده طبعا انا بتكلم بعيدا عن حكم الموضوع اصلا انه يكون عندك ولاد على النت .....

انا بس هركز على موضوع الصور ....

فبالله عليكى يا اختى ترضى انك يوم ما تتخطبى لأى واحد ... يلاقى نفسه فى يوم من الأيام على النت و صورك معروضه لكل تافه و لكل من له شأن و من ليس له شأن و لكل شاب....

و الله ساعتها لو بجد ان انسان غيووووووووور و ده المفروض

فمعتقدش انه يكمل مع واحده مرخصه نفسها لكل واحد ...

و لو سكت فصدقينى اخشى انه يكون ديوث ...

و مش فارقه معاه

لأنه لو مفرقتش معاه النهارده ... فبرضه بكره مش هيفرق معاه انه يشوفك بتسلمى على فلان وعلان .. او بتتكلمى مع اى حد ... لأنه من الأول اصلا مش فارق معاه انه مراته اللى هى بجد حبيبته و مفروض ان هى ليه لواحده و انه يحافظ عليها من كل حاجه بل من كل نظره ممكن تأذيها .... فساعتها برضه مش هيفرق معاه انه يكون عادى هو كمان ... و يتكلم مع اى واحده ...برضه بحجه انها زميلته و معاه فى الشغل و ساعتها هتلاقى نفسك انت يا اختى الغيره هتقتلك

لأن والله على قدر حفاظك على نفسك و تجهيزك لنفسك بأنك تكونى زوجه بجد وافيه فى المستقبل لزوجك

على قدر ما برضه زوجك هيكون وافى ليكى و هيحافظ عليكى .. و عمره ما هيفكر يجرحك بأنه يتكلم مع فلانه ولا غيرها ... لأنه عارف ان زوجته ماليا عليه حياته بكل معانيها و يمكن عمر ما حد شافها غيره ...

(مش ممكن يكون معاه صورتها)

و انا بمثلها دايما (بالجوهره) الغاليه اللى على قمه جبل

*لكن الشاب الجاد ... الراجل هو اللى هيصر انه يطلع الجبل و هيكون مستعد انه يصاب من اجل الوصول للجوهره الغاليه اللى على قمه هذا الجبل ... و طبعا اول ما هيوصلها استحاله هيفكر انه يفرط فيها مهما حصل

.................

اما لو الجوهره دى مرميه على الأرض و فى الشارع و كل من هب و دب عمال رايح جاى يبص عليها و عرف كل حاجه عنها ... يوم ما هيحب يبص عليها

و تانى حاجه مش هيفكر انه ياخدها .. هيقولك يا عم ده كل اللى رايح واللى جاى عمال يشوط فيها ... و لو حتى اخدها فمش هتبقى غاليه عنده و هيفرط فيها بمنتهى السهوله ...

اظن ان المثال واضح

فهو ده اللى انا بقوله لكل اخ وكل اخت .... ارجوكى خلى نفسك غاليه .. و حافظى على نفسك

و اعرفى انك قبل ما بتخونى والدك وولدتك و خطيبك مثلا ... فانت بتخونى الله رب العالمين

و انتوا يا شباب ... يا رجاله ... مفيش داعى تخلوا بنات عندكم على الفيس بوك او الماسنجر ... و مترضاش لأختك اللى مترضهوش لبنتك ولا لزوجتك

فبجد يلا يا رجاله خدوا عهد على نفسكم انكم تطهروا ايميلكم من اى ايميلات بنات و برضه اخوتنا البنات ... طهرى ايميلك من ايميلات الأولاد .. و غلى نفسك و شيلى كل صورك اللى على النت ... و استغفرى ربنا ... و اسأليه الستر و العفاف فى الدنيا والآخره.........

شكرا ليكم كلكم ... و معلش اسف على التطويل

منقوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك
للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
نقره على هذا الشريط لعرض الصورة بالمقاس الحقيقي
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/9/2011, 7:49 pm

أولا اسمحيلي أعتذر عشان زعلتك
ثانيا دا موضوع جميل جدا بس ليه عتاب بسيط عليكي بصرف النظر عن إن دا موضوع هادف جدا بس الكلام دا للناس اللي عندهم بابي ومامي والفلوس عميت عينهم عن ذكر الله إنما أعضاءنا كلهم محترمين وأخلاقهم عالية بصرف النظر عن تتنيشهم لمواضيعي إنما هما كويسين وانا عايز أنصحك بحاجه مش لازم نقول للناس ع المساوئ ونهزأ احنا عايزين مواضيع فيها نصيحه حسنه بالذوق وكدا / طبعا هقولك ليه يعني مثلا طبع الناس بيختلف وكدا يعني انا لو حكمت ع واحد إنه عاصي وقولته انته عاصي وفضلت أخوفه واقوله انته هتروح النار وكدا يعني طبعا ف ناس بتخاف وهتسمع الكلام وفي ناس بايعه الدنيا بالأخره وطظ ف اي حد وأي حد طظ فيه وهينفض إنما لما اقوله دا اللي بيذكي هيدخل الجنه وكمان قبل الجنه الناس هتحبك عشان كرمك وربنا هيرضي عنك وهيصلح حالك شويه شويه هيبدأ يحب ربنا ويصلي ويقرب واحده واحده مش نصدمه مره واحده وأكيد ربنا هيسامحه ويهديه وتاخدي ثواب كبير/بردوا مينفعش تقولي دا الشباب معرفش ايه وكدا أنتي تتكلمي بالذوق وتقولي دا احنا اخواتكوا (اللي هو انتوا البنات يعني ) واحنا أمانه عندكوا والناس هتلاقيها كويسه مع بعضها إنما ندخل بقي دا الواد ده لأ البت دي معرفش ايه طبعا الوحش هيزيد وحاشه والناس مش هتثق ف بعضها والجو هيقلب خالص ، شكرا ، ويارب كلامي مش يضايقك ولو مش عجبك احذفيه . دي مجرد وجهة نظر حاجات في أراء فلاسفه اصلا انا بحب الجنون شوية وبقرأ فلسفه .
The Gem
عضو نشيط
عضو نشيط
The Gem

مُساهمةموضوع: رد: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/9/2011, 8:11 pm

أوك حصل خير

الكلام دا للناس اللي عندهم بابي ومامي والفلوس عميت عينهم عن ذكر الله إنما أعضاءنا كلهم محترمين وأخلاقهم عالية

الموضوع ده مش شرط يكون لبتوع مامى وبابى
ممكن بنت تكون عامله صوره لها بس مش عارفه إنه حرام
ممكن حد يسألك وتحتاج غنك تستعين بالكلام ده عشان ترد عليه
وأنا عارفه ومتأكده تمام التأكد إن الأعضاء اللى هنا محترمين

انا لو حكمت ع واحد إنه عاصي وقولته انته عاصي
وفضلت أخوفه واقوله انته هتروح النار وكدا يعني
طبعا ف ناس بتخاف وهتسمع الكلام وفي ناس بايعه الدنيا بالأخره

أوك أنا معاك ف الكلام ده
لو لاحظت أسلوب التوبيك هتلاقي أسلوبه جمييييييييل جداااا
وعلى فكره أنا ناقلاه ولو لاحظت إن اللى كاتبه ولد
والتوبيك مفيش فيه أى شده خالص وإذا شد ف الكلام بيلين بعد كده

بردوا مينفعش تقولي دا الشباب معرفش ايه وكدا أنتي تتكلمي بالذوق

أنا لما أقول الشياب كدا وكدا أنا مقصدش حد
أنا بقول فيه شباب كذا وبوجه النصيحه

هو أنا كده مبتكلمش بالذوق
أنا معرفش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شايف أى شده ف التوبيك

وبعدين لما تيجى تنصح حد لما تشد عليه شويه و تلين شويه

وأنا هحذف الكلام ليه يعنى
كل واحد عنده وجهة نظر لازم الكل يحترمها
بس الإختلاف بيبقى ف أسلوب الكلام وإنتقاء الألفاظ

????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/9/2011, 8:36 pm

انا أسف بس مش اقصد اسلوب التوبك دا انا اقصد اللي فات عموما بلاش نقلب ف الدفاتر انا قررت ان مش هزعل حد تان وبعدين مبحبش اسلوب الهجوم دا انا بتكلم عادي بلاش نشد قصاد بعض وانا اسف مرة تانيه انا بتكلم لواحده ذي ما قالوا ان احنا اخوات ومش بحاكمك دي مجرد نصيحه ولو كلامي زعلك مترديش تاني بس بليز بلاش احس ان ضايقتك او ان بواجهلك اتهام
The Gem
عضو نشيط
عضو نشيط
The Gem

مُساهمةموضوع: رد: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/9/2011, 9:09 pm

لا التوبيك ده ولا اللى فاتوا فيهم حاجه
أنا بقرأ التوبيك كويس جدا قبل ما أنزله وبحذف منه حاجات كتير

أيوه بالضبط ياريت نكون كده فعلا
وكل الآراء بنحترمها

????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/9/2011, 9:25 pm

انا اسف يا ستي انا مليش دعوة بحد عشان محدش يزعل مني ولا توبك ولا مش توبك انا رايح أذاكر كلمتين احطهم ف ورقة امتحاني ولا أناكف ف حد ولا حد يدعي عليا ويتعصب مني ، سلام عليكوا
كوكى
عضو
عضو
كوكى

مُساهمةموضوع: رد: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/9/2011, 10:49 pm

تسلمى جيم ع مواضيعك الجامده الجريئه .. وميرسي ع النصيحه فعلا نصيحه غاليه جدا
ميرسي يا قمر

AL USTAZ
عضو نشيط
عضو نشيط
AL USTAZ

مُساهمةموضوع: رد: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/9/2011, 11:02 pm

بلاش
تكونى كتاااااااااب مفتوح لكل من هب و دب ... يعرف اسمك و عنوانك وتاريخ
ميلادك ... و مش بس كده ده كمان يشوف صورتك .... و الله يا اختى انت كده
بترخصى نفسك ... صدقينى الشاب اللى بيلاقى البنت سهله او متساهله ...صدقونى
عمره ما بيفكر فيها ابدا كزوجه او كبنت غاليه ... لأنه عارف انه زى ما هو
شاف صورتها ... ففى مليون واحد قبله شاف صورتها ... و احنا بطبعنا كشباب
مهما كنا ملتزمين او حتى مش ملتزمين ... فأحنا وقت الجد و الأرتباط يوم ما
بنفكر فى الأرتباط مافيش واحد بيقدر يرتبط بواحده صورها على النت ... لكل
من هب و دب
Barbie
عضو متألق
عضو متألق
Barbie

مُساهمةموضوع: رد: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/9/2011, 11:20 pm

حقيقى يا جيم ربنا يكرمك

بجد انتى بتقدمى نصايح غالية لينا كلنا هنا

ومش تتأثرى بأى كلام معارض

اثبتى على ما انتى وربنا يهدى الجميع

واللى مش عاجبه توبيكاتك مش يدخلها

54544545
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/10/2011, 12:11 am

ههههه ماشي يا نور انا مش زعلان و والله ما اقصد وانا أسف عشان زعقتلك ف توبكي / لو كان رأيي بيزعل فأنا اسف ع إزعاجي عموما مش عايز اتعصب تان انا مش عايز ازعل حد مني بعد النهارده وانا بعتذر لكل المنتدي لو حد لسه زعلان مني بس هي بتبقي غصب عني لما بتقفل ذي ما انتوا شوفتوا كدا ( طور هايج ف عمبر سبعه ههههه بهزألكوا نفسي أهو عيدو الجمايل دي ) عموما محدش يزعل يا جماعه وانا اسف بس كنت قافل والإرسال واقع والسلوك اتحرقت ههههه &خدو النكته دي ع السريع / بيقولك نكته ماشيه ف الشارع بتعيط فسألوها بتعيطي ليه قالتلهم اصل واحد ضحك عليا _ وحشه صح _خد دي _ مره محامي فافي داخل قاعة المحكمه يترافع ف قضية قتل عن واحد اسمه محمد فادخل قال للقاضي قاله هاي -القاضي:هاي -المحامي بيكلم القاضي بيقوله : انته شوفت محمد وهو بيقتل قاله لأ -المحامي :يا كوبه يلا يا حمو نمشي بقي & كمان واحده بقي / واحد شحات بيشحت من عجلاتي أعطيني مما أعطاك الله -العجلاتي : خد لك لفه هههههه يارب اكون ضحكتوا ويارب اشوفكوا بتضحكوا دايما .
rana
عضو متألق
عضو متألق
rana

مُساهمةموضوع: رد: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/11/2011, 12:18 am

بجد انتى اكتر من رائعة
وانااا بحبك جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من غير مااعرفك والله
وكل اللى انتى بتقوليه ده صح
وانا فعلا كنت عاملة اكونت على الفيس ولكن لغيتة
مش لغيته بمعنى لغيته انما اديتة لاخويا
وبعدين ماتزعليش من اى كلام يتقال طالما انك متاكده انك مش بتعملى حاجة غلط
قدمى النصيحة واللى يقبل يقبل واللى يرفض يرفض
وكل الكلام اللى مكتوب ده صحيح فعلا
هى كانت غلطة انى عملت اكونت من الاول ولكن والله ماكنتش اعرف انه مش حلو
لانى عاملاه من زمان ومكنتش بستخدمة غير الايام دى
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
على النصيحة
The Gem
عضو نشيط
عضو نشيط
The Gem

مُساهمةموضوع: رد: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/11/2011, 12:48 am

كوكى كتب:
تسلمى جيم ع مواضيعك الجامده الجريئه .. وميرسي ع النصيحه فعلا نصيحه غاليه جدا
ميرسي يا قمر

تسلميلى ع مرورك يا كوكى

The Gem
عضو نشيط
عضو نشيط
The Gem

مُساهمةموضوع: رد: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/11/2011, 1:16 am

AL USTAZ كتب:
بلاش
تكونى كتاااااااااب مفتوح لكل من هب و دب ... يعرف اسمك و عنوانك وتاريخ
ميلادك ... و مش بس كده ده كمان يشوف صورتك .... و الله يا اختى انت كده
بترخصى نفسك ... صدقينى الشاب اللى بيلاقى البنت سهله او متساهله ...صدقونى
عمره ما بيفكر فيها ابدا كزوجه او كبنت غاليه ... لأنه عارف انه زى ما هو
شاف صورتها ... ففى مليون واحد قبله شاف صورتها ... و احنا بطبعنا كشباب
مهما كنا ملتزمين او حتى مش ملتزمين ... فأحنا وقت الجد و الأرتباط يوم ما
بنفكر فى الأرتباط مافيش واحد بيقدر يرتبط بواحده صورها على النت ... لكل
من هب و دب

وجزاك مثله

The Gem
عضو نشيط
عضو نشيط
The Gem

مُساهمةموضوع: رد: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/11/2011, 1:20 am

Barbie كتب:

[center]حقيقى يا جيم ربنا يكرمك

بجد انتى بتقدمى نصايح غالية لينا كلنا هنا

ومش تتأثرى بأى كلام معارض

اثبتى على ما انتى وربنا يهدى الجميع

واللى مش عاجبه توبيكاتك مش يدخلها

ربنا يبارك فيكى يا باربى

الحمد لله متأثرتش الله المستعان

The Gem
عضو نشيط
عضو نشيط
The Gem

مُساهمةموضوع: رد: (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا     (نصيحه غاليه للبنات قبل الأولاد .. بخصوص الفيس بوك )... شاركونااااااااا  Empty5/11/2011, 1:37 am

rana كتب:
بجد انتى اكتر من رائعة
وانااا بحبك جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من غير مااعرفك والله
وكل اللى انتى بتقوليه ده صح
وانا فعلا كنت عاملة اكونت على الفيس ولكن لغيتة
مش لغيته بمعنى لغيته انما اديتة لاخويا
وبعدين ماتزعليش من اى كلام يتقال طالما انك متاكده انك مش بتعملى حاجة غلط
قدمى النصيحة واللى يقبل يقبل واللى يرفض يرفض
وكل الكلام اللى مكتوب ده صحيح فعلا
هى كانت غلطة انى عملت اكونت من الاول ولكن والله ماكنتش اعرف انه مش حلو
لانى عاملاه من زمان ومكنتش بستخدمة غير الايام دى
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
على النصيحة

إنتى الأروع يا رنا يا حبيبة قلبى
أنا كمان والله حبيتك جداااااااااااااا إنتى وباربى و إيمى

هو ده الحب فى الله
كل القلوب تفترق إلا المتحابه فى الله فإن موعدها الجنة

لا يا رنا إنتى ممكن تستغلى الأكاونت بتاعك إنك تشيرى أحاديث وأدعية وصور إسلامية
أنا برده لسه عامله أكاونت من أسبوعين
والموضوع بيتكلم عن اللى بيحطوا صورهم
لا يا عمرى مش غلطة ولا حاجة
ربنا يكرمك ويوفقك
ربنا معاكى