البوابة الالكترونية لآداب المنصورة قسم انجليزي

كدبة حولها عقلنا لحقيقه 59860610

كدبة حولها عقلنا لحقيقه 59860610

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
تتقدم إدارة المنتدى بخالص التهاني لجميع الاعضاء بالجروب بمناسبة بداية العام الدراسي الجديد
مطلوب مشرفين لجميع الاقسام بالمنتدى

كدبة حولها عقلنا لحقيقه

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous

كدبة حولها عقلنا لحقيقه Empty
مُساهمةموضوع: كدبة حولها عقلنا لحقيقه   كدبة حولها عقلنا لحقيقه Empty5/8/2011, 12:16 am

عقلي دخل في صراع مع شعوري للناس هنا يا تري أفهمهم وأتكلم ولا مبهاش فايده لأن كله ذي بعضه ومش هتفرق لكن قولت في النهاية انا هكتب وأقول كلام هيفتح حاجات كتير قدامكوا _ عارف إن
كتير زعلان مني هنا في المنتدي
تيجي نشوف مين جرح في مين من البداية - في البداية كنت بنزل مواضيع عادي وكتير مكنش حد بيرد ودخلت أقسام كتير وشاركت لكن بردوا الناس ذي ما هي ولو حد رد بيبقي واحد أو أتنين عايزين تعرفوا ليه أقولكوا ليه ؛ دا عشان أنا ولد وأه بقي لو كان موضوع بنت هي اللي كاتبه تلاقي البلد كلها داخله بمناسبه ومن غير مناسبه _ إتكلمنا وقولنا إحنا أخوات وبردوا لسه الناس ذي ما هي من ناحية مواضيعي معرفش ليه و كأن كان كلامنا إن أحنا أخوات كلام ع ورق ولما إتنرفذت علي العضوه the gem‏ مكنش بسببها هي لواحدها بس كل ما ادخل الاقي البنات بتقول البنات معرفش ايه وحاجات كدا يعني أنتوا اللي كويسين وأحنا أغبيه وكمان لما the gem‏ قالت الأولاد يوزعوا منشورات وكدا انا اتنرفذت اكتر يعني هي الشباب لاقيه تجوز نفسها لما هتروح تطبع منشورات وتضيع فلوس ع الأرض وكمان ف ناس دخلت وإستغلت إنها لها رتبه وحذفت ردود ليا ومنها كلامي للدكتوره رانيا ....... بكفاية كدا أنا عندي بلاوي كتير حصلت معايا _ شوفتوا بقي مين جرح في مين .
يارب تكونوا وصلتوا لمعني عنواني وعرفتوا الكدبه اللي إحنا عيشنا نفسنا جواها وحاولنا نقول دي حقيقه
يا أجمل أعضاء .
في أخر كلامي أحب حد يجاوبني : هي ليه الناس بقيت كدا ؟!
مش عارف أنا إنسان زيكوا ومن حقي أزعل وأثور ولا انا غريب عنكوا ومن عالم تاني ؟! _عموما مستني حد يرد يفهمني أنا مين بالظبط يمكن انا مش ذيكوا وساعتها هقبل إن أي حاجه تنتمي لعالمكوا مش ليا ومش من حقي .

كدبة حولها عقلنا لحقيقه
صفحة 1 من اصل 1