البوابة الالكترونية لآداب المنصورة قسم انجليزي

الف مبروك لكل الناجحين  59860610

الف مبروك لكل الناجحين  59860610

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
تتقدم إدارة المنتدى بخالص التهاني لجميع الاعضاء بالجروب بمناسبة بداية العام الدراسي الجديد
مطلوب مشرفين لجميع الاقسام بالمنتدى

الف مبروك لكل الناجحين

sara saso
Admin
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
المدير العام
المدير العام
Admin

الف مبروك لكل الناجحين  Empty
مُساهمةموضوع: الف مبروك لكل الناجحين    الف مبروك لكل الناجحين  Empty4/14/2011, 12:16 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الف مبروك للجميع ويا رب ان شاء الله تكون سنه سعيدة علي الكل ويارب كل الناس اللي شالت مواد متزعلش وان شاء الله تعوضها في السنين الجاية

طبعا الكلام دا خاص بالفرقة الاولي والثانية والثالثة انما الفرقة الرابعة ليها وضع خاص ومن بكرة هنبدا نجمع اسماء الناس اللي شايلين كل مادة او اللي مرفوعين فيها او اللي حاسين انهم اتضلموا في النتيجة وهنعمل تظلم جماعي ودي افضل وسيلة عشان ناخد حقوقنا وعشان الناس اللي ناجحين ميفموش كلامي غلط احب اوضح النقطة دي ان العميد لما بيرفع درجات بيرفع درجات الدفعه كلها مش اللي شايلين المادة بس واظن كلنا في عرض درجه واحده بس عشان تزودنا في التقدير ولا انتوا ايه رايكوا ؟؟؟؟؟؟؟ واظن كلنا كنا حاضرين اجتماع العميد وسمعناه وهو بيقول انا اللي في ايدي ارفع درجات الطلاب يعني محدش له حجه دلوقتي وكلكوا سمعتوا دكتور حمدي منصور لما قال انه زود الطلاب كلهم 3 درجات في سنه من السنين عشان الوكيل قاله كده

https://www.facebook.com/Ahmed.Nabil.Mahmoud
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: الف مبروك لكل الناجحين    الف مبروك لكل الناجحين  Empty4/14/2011, 1:04 am

مبروووووك للناجحين وعقبال كل سنه يارب

وعقبالى انا وباقى الزملاء على خير ان شاء الله

اللهم آميــن

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

sara saso
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: الف مبروك لكل الناجحين    الف مبروك لكل الناجحين  Empty4/14/2011, 1:17 am

وياريت الفرقه التالته هيا كمان تعمل تظلم جماعى
soft flower
عضو جديد
عضو جديد
soft flower

مُساهمةموضوع: رد: الف مبروك لكل الناجحين    الف مبروك لكل الناجحين  Empty4/16/2011, 12:22 am

انا بجد مصدومه كل درجاتي الحمد لله كويسه ماعدا مادة دكتوره اسماء مرفوعه فيها مع اني الكوتشنات عندي كانت صح وحاله ليها كويس مش عارفه ليه كده واول مره اترفع في ماده اصلا :(
m_1990_m
عضو جديد
عضو جديد
m_1990_m

مُساهمةموضوع: رد: الف مبروك لكل الناجحين    الف مبروك لكل الناجحين  Empty4/16/2011, 8:27 pm

ألف مبروك لكل الناجحين
وبالنسبة للتظلمات لو حد حاسس انه اتظلم فى مادة يعمل ايه ؟
eman salama
عضو
عضو

مُساهمةموضوع: رد: الف مبروك لكل الناجحين    الف مبروك لكل الناجحين  Empty4/16/2011, 11:53 pm

اااااااه ياريت الكلام ده لو كان السنة اللي فاتت
ده انا اتظلمت ظلم في الشعر مممممممممممممممممممممممنهم لله
prison break
عضو جديد
عضو جديد
prison break

مُساهمةموضوع: رد: الف مبروك لكل الناجحين    الف مبروك لكل الناجحين  Empty4/26/2011, 10:26 pm

انا بقى حبت التقدير النهائى جيد وشايله العربى وقدمت تظلم وانا معاكو فى التظلم عشان والله انا حاله فى العربى دا سيد نعيم كان اصلا مدينا الامتحان ازاى اشيله بقى

الف مبروك لكل الناجحين
صفحة 1 من اصل 1